lørdag 6. oktober 2012

BAD -utfording hos NIB

Med dette bildet blir jeg med på mnd utfordring hos NIB
hvor de spør om jeg har drømmebadet.?
Bare for noen dager siden laget jeg et innlegg om BAD med Epoxy gulv, så(endå) mer av badet kan du se HER

Jeg vil vise deg mitt bad,
 til og med min fine blonde truse..hi hi



Hyllene er fra Muuto og er designet
 etter ide' fra flybagasje hyllene.
Kule?


Badet består av badekar og eget dusj rom..

Badeseksjonen har vi laget selv.
Industrirør og malt glass plate, limt på glassfiber underlag.
Syns du det var et drømmebad?
Lykke til for alle som er med i utfordringen.
 


12 kommentarer:

  1. God lørdag vennen:)
    Så utrolig fint bad! Skikkelig delikat med masse fine detaljer;)
    Lykke til i utfordringen:)Så gøy med utfordringer;)
    Fiiin lørdag:)
    Stor klem

    SvarSlett
  2. HEI SØTE KARIANNE !
    BADE DUTT ER VIRKELIG LEKKERT!
    LIKER GODT DET STORE SPEILET SOM STÅR PÅ GULVE:)
    LYKKE TIL !
    FIN LØRDAG TIL DEG KARIANNE:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  3. Ohlalala! ME LIKE!

    Fin helg, søta!
    klem

    SvarSlett
  4. Moderne, lyst og lekkert...!!
    Akkurat som resten av huset:)
    Digger gullspeilet ♥

    Herlige detaljer, og hyllene var knallkule!

    Ha en fin helg:)

    SvarSlett
  5. Inspirerende og lekkert. Og, du har tatt med deg gullfeberen som raser inn på badet ditt. LEKKERT.

    SvarSlett
  6. Kjempeflott bidrag!!
    Lykke lykke til i utfordringen.
    Ønsker deg en flott lørdagskveld

    Klem Agnes

    SvarSlett
  7. Det er så fint det badet :-)
    Liker så godt hyllene!
    Og det flotte speilet da :-)
    Liker hele badet ja!!

    Ha en flott lørdagskveld!
    KLEM

    SvarSlett
  8. Hei søte Karianne:))
    Gjett om du har et drømmebad,masse fine detaljer og materiale dere har brukt,lykke til i utfordringen:))
    Kjempeflott speil du har og,kanskje neste utfordring burde bli vis ditt stygge bad der eg kunne vært med,hihihi:)
    Her har dagen gått til jobb så det er deiligt at det er søndag imorgen og kan slappe av:)
    Kjempefine kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Kjempeflotte bilder av et nydelig bad. Lyst og fint med personlighet. Kombinasjonen hvitt, gull og speil syns jeg er så delikat.Og ikke minst så mange fine detaljer.
    Lykke til!

    EVA

    SvarSlett
  10. Så spennende bad! Gullspeilet var virkelig prikken over i'en :)

    SvarSlett

Thank you for all comments
Tusen takk og stor klem fra Karianne