fredag 23. januar 2015

Best Stand Awards ONS 2014 - woodwall


I høst var jeg så heldig å få et oppdrag av Colours Haugesund .
Jeg skulle lage WOODWALL dekorasjoner til bruk på Gassco - Standen ,
på Oljemessen i Stavanger ,ONS 2014 .
Dette var en super kjekk prosess , og utfordrende ,da woodwall skulle malest i Gassco sine representable farger .
6 forskjellige nyanser , så her gjaldt det å holde fokus. 
Til sammen gikk det med 7 kvm og 472 woodwall brikker hvor 70% var malt to strøk.
Messe standen var unik i sin sort , med natur elementer og stilrent linjer . 
Så pass stil full at Gassco standen vant pris for beste messe stand! 
Det er bare så kjekt å fått være med på laget til Colours Haugesund og bidra med mitt design fra Brandbyvikse.
Alle bildene er tatt av fotograf JOAKIM BJERK . 
Gratulerer til Gassco , Colours og Brandbyvikse! 
Woodwall er nå eksponert i private hjem fra Lofoten til Haugesund  , butikker , moteblad , VG og Interiørblader.
Dersom du ønsker Woodwall ta kontakt med meg for bestilling. 

1 kommentar:

  1. Så GØY!
    Gratulerer, du flinke, flinke dame:) ♡
    Ønsker meg en sånn vegg ja, står på den eviglange ønskelisten... :)

    Ha en fin fin helg, skjønne du ♡

    SvarSlett

Thank you for all comments
Tusen takk og stor klem fra Karianne