mandag 1. september 2014

H V E R D A G S L I V

Høsten er her , den beste tiden syns jeg.
Stelle til gode middager, turer på fjellet og i  skogen. Pledd , gullrekka på fredagen familietid
 og ikkje minst alle de nye varene i butikkene etter årets messer.
( ja, klart det er stas)

Dersom du har en god og enkel oppskrift på Makroner , blir jeg veldig takknemmelig.
Så slipper jeg å bli ruinert på å kjøpe disse små herlighetene.
(Ja, det er klart jeg må ha makroner.)

Dere som kjenner meg gjennom bloggtiden , vet at min store lidenskap er vennemiddager.
Dekke bord og lage mat uten oppskrifter.
Jeg er av den typen som får lett Narkolepsi av bruksanvisninger.
(Ja, det er et faktum)

Dagen er ikkje helt den samme uten et lite "friminutt" tid til egne tanker, skrive lister, drømme og NYTE kaffe.
(Ja, Jeg har mange uvaner)
Hva er din høst lidenskap?

Dersom du eller din bedrift ønsker hjelp til event, dekor eller profilering, ta gjerne kontakt med meg

GOD SEPTEMBER
Vennlig hilsen
Karianne
 

7 kommentarer:

  1. Høsten er virkelig magisk ja!
    ELsker den:)

    Lekkertsmekkert hos deg Karianne, digger kobberlampene ♥

    Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  2. Pretty nice post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I have truly enjoyed surfing around your blog posts.
    In any case I'll be subscribing to your feed and I hope you write again very
    soon!

    My blog - luxury jet rental

    SvarSlett
  3. Wow, superb blog layout! How long have you
    been blogging for? you made blogging look easy.
    The overall look of your site is excellent, let alone the content!


    My web blog - how to increase credit score

    SvarSlett
  4. I don't know who you are but certainly you are going to a famous blogger if you aren't already Cheers!I must admit that this is one great insight. It surely gives a company the opportunity to get in on the ground floor and really take part in creating something special and tailored to their needs....Cccam Server

    SvarSlett
  5. I really love your blog.. Pleasant colors & theme. Did you make this site yourself?
    Please reply back as I'm hoping to create my very own site
    and want to learn where you got this from or just what the
    theme is called. Cheers!

    Review my weblog: mouse click on blogspot.co.uk

    SvarSlett
  6. After looking over a handful of the blog
    articles on your web page, I truly appreciate your technique of writing a blog.
    I added it to my bookmark website list and will be checking
    back soon. Please check out my web site as well and let me
    know what you think.

    Take a look at my weblog mouse click the next web site

    SvarSlett
  7. When someone writes an paragraph he/she maintains the
    idea of a user in his/her brain that how a user can be aware of it.
    So that's why this paragraph is great. Thanks!



    Also visit my web page; private charter jet

    SvarSlett

Thank you for all comments
Tusen takk og stor klem fra Karianne