torsdag 14. februar 2013

Honninghjerter og Valentine

Honninghjerter bringer meg tilbake til barndommen og cafe' besøk med farmor.
På kjærlighetens dag passer
 det veldig fint å servere et slikt til kaffen, syns jeg.

MEN her er ingen kyssing eller rom for noe romanse fam. feber ligger å grynter på hver sin kant i huset og har forskjellige behov for å ha det mindre ubehagelig.
Men jeg prøver alikevel å ta vare på dagen, fam og vår ekte kjærlighet , selv om vi er slakke.

Sikkert mange som både har champis til lunsj og badekaret fyllt med badekonfetti i dag, jeg syns det er viktig å gjøre litt ekstra alle de vanlige hverdagene også, det er tross alt de det er mest av.
Ha en ROMANTSIK DAG OG KVELD.


13 kommentarer:

  1. Mmm disse så kjempegode ut Karianne!
    Her er det heller ikke rare valentines feiringen, alt går i den syke 5 åringen. 5. dagen med høy feber og den slitne syke kroppen trenger mammaen og pappaen mer en noen gang.
    Ønsker dere alle riktig god bedring

    Klemmer

    SvarSlett
  2. Kan du lage honninghjerter når jeg kommer? Ser deilig ut :)

    Ønsker deg en fortryllende alle hjerters dag, fine du <3
    -Maiaklem

    SvarSlett
  3. Ååååå de så deilige ut. Å så fine. God bedring til alle syke.
    Så nydelige stubber, jeg ble helt forelsket.

    Hjertelig hilsen Annfrid

    SvarSlett
  4. Det har vært dårlig med champis til lunsj, men et sånt hjerte, det kunne jeg gjerne feiret en nesten alminnelig torsdag med! :)

    SvarSlett
  5. Hei skjønne Karianne:)
    Hihi dårlig med Champis og badekar har eg ikkje,har du sett på film der dei har det badekaret og masse lys rund og alt mulig duftegreier må være fantastisk og ein sann nytelse:))hadde vel ikkje hatt tolmodighet til å ligget så lenge oppi der!
    Huff så kjedligt at dere er sjuke og så i vinterferien hos dere og,håper dere er på bedringens vei snart så dere kan nyte helga isammen ihvertfall;)
    Veit du mannen min leser tre blogger,hihi veit ikkje om din gjere det men han leser altså min(ikkje sjokk akkurat)og din og tre engler,han synest det er kjekkt og lurer på korleis det går med deg,og han synest du har det veldig stiligt!

    Så kjekkt at dere vil ta turen over her,det passer igrunn best etter at vi kommer heim igjen for må jobbe meg litt inn i neste veke siden eg tar fri men enten 7 mars eller veka etterpå,passer best man eller Tors,for då er minstemor i barnehagen og eg skal ikkje på jobb:)men visst han er heima så kan onsdagen og gå,hihi høyres ut som eg er så opptatt men det er eg ikkje:) håper dere vill komme her på lunsj då,eller ut å spise lunsj det kan dere sei kva dere helst vil:)
    Iallefall kjempekoselig å treffest,er jo ei stund siden sist:)

    Her har Madelen laga muffins ikveld,veldig godt,ho var på Cubus for å sjå JB klærna og så fant ho Toro pose med muffins på tilbud så den måtte ho kjøpa,ho synest visst ho gjorde et kupp!;)

    Finaste kvelden til beste og kjekkeste deg:)
    Gode klemmer fra Lillian

    SvarSlett
  6. Innom for å sende deg et hjerte på denne dagen <3
    Du er god.
    Klem fra Nina:)

    SvarSlett
  7. Hei Karianne:)
    Tusen takk for koselig kommentar inne på bloggen min. Legger meg til som følger, og linker til deg inne hos meg:)
    Disse hjertene ser himmelske ut:)

    Klem klem, Annelise:)

    SvarSlett
  8. Nam nam, såg veldig godt ut! God bedring i heimen,og gratulere med galleriplass hos NIB!! Så gøy! Flott bilde. Sidan ikkje mitt er i galleriet enda, er eg sikkert med i finalen....Ler høgt for meg sjølv!!!

    Fin fredag til deg. Klem frå Solveig

    SvarSlett
  9. Gratulerer flinkeste Karianne med galleriplass, det er meget velfortjent, makan til stilig og flott rom skal man lete lenge etter!! :)
    Honninghjertene ser sååå ubekrivelig snadder ut, disse skulle jeg gjerne smakt altså :)
    Jeg har vært inne på face siden til mittsitt og har fulgt linken jeg fikk på mail til Maia sin side. men fant ikke linken til den hemmelige facesiden, mulig jeg er veldig treg altså.. hehe :) kan det være at dere må legge meg inn som venn der for at jeg kan komme inn, siden den er hemmelig mener jeg ;)
    Huff, så kjipt når hele familien ligger i feber, håper alle blir friske og raske fortere enn svint!
    Gleder meg sååå til sommeren og bloggetreffet, hihi :)
    Klemmer i lange baner :)

    SvarSlett
  10. Gratulerer så mye med gallerieplas..så stas!!
    og takk for alltid fine ord.

    Gleder meg utrolig til treff..dere er jo så flinke..helt fantastisk..

    Ha en flott helg.

    Klem:)

    SvarSlett
  11. Hei på deg:O)! Det er du som har det kule bildet i galleriet på NIB ser jeg:)! Gratulerer! Så morro:)! Jeg blir igjen her som følger jeg for her var det fint:)! Hilsen Iren :O)

    SvarSlett
  12. GRATULERER SKJØNNESTE KARIANEMOR
    VAKKERT!!
    UFFA DÅ IKKJE GREIT MED INNFLUENSA
    TENKER DU SNILLE KARIANNEMOR STULLER OG STELLER MED GODT
    MED DINE KJÆRE
    ØNSKER DERE ALLE GOD BEDRING
    KLEMMER I FLENG FRA ELI:)

    SvarSlett
  13. Så fine hjerter:) Fikk litt vann i munn her nå, he he
    Håper at dere blir snart friske:)
    Gratulerer med galleriplass! Så utrolig kult bilde, så det er virkelig velfortjent!
    Klemmeklem fra Janne

    SvarSlett

Thank you for all comments
Tusen takk og stor klem fra Karianne