torsdag 6. september 2012

Dont leave me bordet fra HAY- endelig i hus


Dette er fra kjellerstuen vår, her har jeg innredet med mye natur materialer da 2 av veggene i stuen er rå betong vegger med armeringsjern i.
 Veggen med tre- skiver har jeg og mannen limt opp selv.
Nå er det endelig møblert med bambus, puter og design klassikeren fra HAY.
Jeg ble veldig fornøyd med resultatet.
Mer av stuen får du se i morgen.
Ha en FLOTT dag!



Legg til bildetekst

Teksten på veggen er fra vårt kjære Haugesundsband VAMP
Det beskriver litt av verdiene våre her hjemma.


11 kommentarer:

  1. Knalltøft bord, nydelig farge!
    Kjempefin tekst på veggen:)

    SvarSlett
  2. Kjempe flott, Karianne!
    Det bordet står på ønskelistå mi..... usikker på hvilken farge jeg vil ha.... :-)
    Flotte teksten :-)

    Ha en flott dag!
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig flott fantastisk - akkurat som du. Den lampen ble jeg nysgjerrig på. Hvor er den fra? Klem

    SvarSlett
  4. Utrolig flott kombinasjon av betong og tre :-)
    Herlig kjeller!
    Ha en fin (snart) helg ;-)
    Klem
    Susanne

    SvarSlett
  5. Så fint det var, skikkelig kult med de limte treskivene på veggen.
    Elsker Vamp og så flott med litt av deres tekster på veggen:))
    Gleder meg til å se resten av stua:))

    Klem Veronica

    SvarSlett
  6. WOW !!! det var jo bare veldig veldig kult ! Lekkert.
    Du er flink :-)
    Ha en fin torsdag, snart helg,,,puh !

    SvarSlett
  7. Rålekkert! Digger vedveggen! HAY bordet er så kult og fargen var innmari fin, matchet vedfargen veldig godt:)
    Tusen takk for hyggelige kommentarer! Glad jeg fant bloggen din også, hjemmet ditt er jo så flott :)

    Ha en fiin kveld!

    Klem

    SvarSlett
  8. Hei skjønne deg:)
    Elsker stilen din,du har det så fint og så fint det bordet og stolane var,knallfint og teksten på veggen var jo prikken over i en:)
    God natt til deg;)
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  9. Så kult!! :) Utrolig moro å se du hadde treskiver på veggen, for jeg tenkte tanken mens jeg kjørte bil i stad.. Og det var jo veldig stilig!

    -Mari

    SvarSlett
  10. GOD MORGEN SKJØNNE KARIANNE !
    Tusen takk for goe helsing inne hos meg !forme kunne vert bedre men jeg fikk dekket bordt...
    men jeg glømte å ta bilde ...så det må jeg prøve å få gjort:) )
    dere har det virkeligt tøfft og gjennomført !
    ønsker deg en fin dag min venn!
    klem fra Eli:))

    SvarSlett
  11. Hei *smile*
    Takk for alle fine kommentarer du har lagt igjen hos meg den siste tiden :) Du er fab!

    Du er noe for deg selv, du Karianne! Hjemmet ditt er aldeles vakkert! Jeg liker alt jeg ser og det Hay-bordet var virkelig prikken over i'en! LOVE IT!

    Happy fredag og helg til deg :)
    Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
    -smil&klem

    SvarSlett

Thank you for all comments
Tusen takk og stor klem fra Karianne