torsdag 27. september 2012

BLOGGTREFF PÅ STORD og Galleri besøk hos Bodil

"Her en dagen" etter nok en blogg runde med noen av de koselige bloggerne i Hordaland,
bestemte me oss for å ta en lunsj sammen.
Jeg fra MittSitt, Susanne: Hus på Rophus, Lillian:, Millas blåbærtua og Henriette og Helene med Frøken og Fru.
 

Rett ved siden av hvor vi lunsjet, hadde festlige BOdil sitt nye galleri
Hun skal være  konfransier på Interiør og Boligmeseen for bloggeren i Bergen.
For noen flotte damer med så mye smil og kreativitet.
 

Praten gikk lett og maten var virkelig god,
 (selv om de kun hadde Gilde servietter) på denne koselige cafe'n med flott utsikt.
Tusen takk for en veldig hyggelig dag.
Kos dere på messen og lykke til Bodil




7 kommentarer:

  1. Så hyggelig med slike småtreff:))
    Fine biler ♥
    Ha en fin dag!!

    SvarSlett
  2. så koslig Karianne, og var så kjekt å hilse på deg .
    Det må vi jo gjer igjen. Tar gjerne ein haugesundstur :)

    Henriette
    ha ein fin dag.

    SvarSlett
  3. Hehehehe! Takk for besøket! Godt at eg skal til frisøren i dag! :-)
    Ha ein kjekke dag, i Haugeby :-) !

    SvarSlett
  4. jo i måro reise eg på husmorferie til Tyrkia, lykke.
    Eller luksus er vell rett og sei, sidan eg nett var i Bremen. Visst du ikkje har vert i Bremen, reis der og oppplev byen og shoppingmulighetane. GØY!!!

    Elsker lapper og brev i fra ungane med sjarmerande skrivefeil :) dei skal bli tatt godt vare på .

    Henriette
    Ha ein fin dag Karianne.

    SvarSlett
  5. Hehehe dei serviettene var bare ein slager,haha skulle ha tipsa di om at det finst servietter uten skrift!men maten var knallgode og alle dere var knallkjekke,eg var jo veldig nervøs før men det var jo nesten som me hadde kjent kvar andre lenge alle samen:)
    Så når eg skriver at skjønneste Karianne så har eg jo så rett for du er skjønn både i sinn og i skinn:)

    Ein flotte dag til deg:)
    God klem fra Lillian

    SvarSlett
  6. HALLO SNILLE KARIANNE !
    TUSEN TAKK FOR GAVEN DU ER BARE SÅ SNILLL!
    HERLIGT HÅNKLE OG NYTELSENS SÅPE<3
    SÅ GØY DERER TRAFF VERANDRE....HERLIGE DAMER!
    FIN DAG TIL DEG MIN VENN:)
    KLEM FRA ELI:)

    SvarSlett
  7. Det var jo kjempe kjekt å treffe andre bloggere!
    Herlige folk på Stord :-)
    Helgen skal nytes fra ende til aen :-)

    Ha en flott helg du også!!
    Stor klem

    SvarSlett

Thank you for all comments
Tusen takk og stor klem fra Karianne