tirsdag 5. juli 2011

Hage arbeid? jeg er i full sving....




Tenkte jeg skulle male denne knall lilla, men den er nå jammen søt sprukken og fæl den gamle solsengen.

Denne benken er ungene veldig glad i...enkelt å sette seg ned for et glass saft.

Lite tre i stor krukke, men det blir vel større med tiden...får jeg håpe.


Den romantiske mannen min, laget et hjerte i stein som henger over beddet...(han også laget til meg)



Nå er det ugress fritt.............

Jeg laget meg et hjerte av greiner i dag....

Et pust i bakken


En spaser tur i  Viksemarka..nydelig

3 kommentarer:

  1. Ja, synes solsenga er helt perfekt som den er. Herlig slitt av vær og vind! Sååå flott!

    Fine bilder du viser!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  2. Hei!
    For en fin og inspirerende blogg du har:)
    Fiine bilder!!
    Jeg har litt dilla på lilla, og farger ute, så jeg hadde helt klart malt den lilla ;)

    Ha en fin helg!
    Trine

    SvarSlett
  3. Fine bilder og jeg elsker blomsterbedet ditt, der har du plass til mye fint :)

    En finfin helg fra meg!

    SvarSlett

Thank you for all comments
Tusen takk og stor klem fra Karianne