mandag 8. september 2014

V O G A - Giveaway

Jeg har glede av å presentere min nye samarbeidspartner VOGA
I den forbindelse gir vi alle mine lesere
  muligheten til å vinne denne flotte DAR stolen fra Charles Eames
Det DU trenger å gjøre for å delta er:
1. å skrive en komentar under innlegget.
2. følge VOGA på instagram @vogadotcom
3. like VOGA på Facebook
Til sammen 3 lodd , du velger hva !
Du kan også reposte bildet på Instagram under #VOGAbrandbyvikse for å dobble dine tjangser.
Trekningen blir 30 okt.


VOGA tilbyr de besste replikamøblene av høyeste kvalitet. til en brøkdel av prisen på orginalen.
Standeren er den samme gode og designet er tidløst.
VOGA er en seriøs global bedrift, med kontor i London og i østen.
Ambisjonen til VOGA er å bli den største nettbaserte møbelreplikabedriften i verden.

Vi prioriterer kundeservice og kvalitet.
Som kunde hos VOGA har du 14 dagers retur rett og kjøpet ditt kan finansieres med Klarna faktura.

BESTILL DITT DESIGN IKON I DAG HOS VOGA

LYKK TIL

12 kommentarer:

  1. Hei! Jeg deltar gjerne i giveaway om den tøffe stolen. Et lodd!
    annemarigabrielsen@gmail.com

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Hiver meg med giveawayen om den stilige stolen med ett lodd!
    ritalinn78@gmail.com

    SvarSlett
  3. SÅ flott give-away!
    Jeg deltar gjerne med 2 lodd for kommentar og følger på FB!

    Håper-håper!

    Klem fra
    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  4. Howdy! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 3gs!

    Just wanted to say I love reading through your blog and look forward
    to all your posts! Carry on the superb work!


    Feel free to visit my homepage; early success

    SvarSlett
  5. It's amazing to visit this web site and reading the views of all mates
    regarding this post, while I am also zealous of getting
    know-how.

    my homepage :: dean Graziosi view Publisher site

    SvarSlett
  6. Så flott!
    Trekker gjerne 3 lodd og dobler sjansene på instagram :-)
    F.T ( Petiote77 på instagram)
    fannydeak@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Tre lodd på meg! Hilsen Anita
    Anitash78@gmail.com

    SvarSlett
  8. Jeg deltar gjerne! Så nettopp det fantastiske intervjuet av deg på H-avis, for et utrolig vakkert hjem dere har skapt!
    jannikeroness@gmail.com

    SvarSlett
  9. Deltar med 3 lodd + repost på IG #vogabrandbyvikse :-)
    hbredal@live.no

    SvarSlett
  10. 3 lodd til meg + dobbel sjanse på IG. :D

    SvarSlett
  11. 1 lodd til meg :) turid.lunde@applyleirvik.no

    SvarSlett

Thank you for all comments
Tusen takk og stor klem fra Karianne